Sokat dolgozunk, hogy ezen az oldalon NEKED valami értékeset nyújtsunk. Nem kérünk mást, minthogy néha megnézd egy-egy hirdetőnk weboldalát – aki cserébe kifizeti a munkánkat. Engedd, hogy más fizessen a kíváncsiságodért. Engedélyezd a hirdetéseket ezen az oldalon és ismerkedj meg a szponzoraiddal.
Ha valaha is kaptál (vagy ajándékoztál) vörös rózsát Valentin-napon, évfordulón vagy egy bocsánatkérés mellé csúsztatva, akkor tudod: ez nem csak egy virág. Ez a szerelem nonverbális „szeretlek, de nem akarok erről most beszélni” formája. De miért pont a vörös rózsa lett a romantika nagykövete? Miért nem a napraforgó vagy a kaktusz? Utánajártunk, és megnyugtatunk: nem egy virágpiaci marketingfogásról van szó. A vörös rózsa szerelmes karrierje jóval régebbre nyúlik vissza – egészen az ókori mitológiákig.
Azt hitted, a neved csak egy címke, amit anyukádék adtak, mert szépen hangzott a „Juli” a „Kovács” mellé? Lehet, hogy tévedsz. Egy friss kutatás szerint ugyanis a neved hatással lehet arra is, hogyan nézel ki. Vagy legalábbis arra, hogyan mások szerint kinéznél.
Mert valljuk be: a szerelem szép dolog, de egy panorámás dubai nyaralóval még szebb. És bár a romantika elvileg nem pénz kérdése, valahogy mégis jobban működik, ha mediterrán lugas alatt pezseg a prosecco.
Avagy miért fáradunk bele a boldogságkeresésbe, és hogyan lehetnénk már most egy kicsit elégedettebbek